Pomagam managerom i właścicielom salonów urody i spa, którzy chcą, by więcej klientów miało okazję dowiedzieć się o ich wyjątkowej ofercie i zyskało stałe miejsce, gdzie mogą liczyć na pomoc w poprawie ich zdrowia, samopoczucia i piękna. Wszystko dzięki podpowiedziom, jak przygotować prosty przekaz reklamowy do wybranych klientów a następnie szkoleniom, jak dbać o klientów, by oni wracali i polecali spa znajomym.

Marta Fiłoń

trener biznesu spa&beauty

Odwiedź mnie na Facebooku follow me on facebook

Jeżeli jesteś właścicielem, managerem lub pracownikiem gabinetu urody lub spa i potrzebujesz więcej zadowolonych klientów korzystających z twoich usług,

to: 

Nauczysz się jak perfekcyjnie obsługiwać klienta, który przychodzi do spa, gabinetu urody czy hotelowego spa

Zainspirujesz do podjęcia działań, które pozwalają na umocnienie pozycji salonu i ośrodka spa, a przez to zapewniają nowych klientów i zwiększają zysk.

Zostaniesz zachęcony do pozafinansowego motywowania pracowników i nakreślania im wizji rozwoju biznesu, by zwiększyć ich zaangażowanie, lojalność i odpowiedzialność za wyniki całego spa.

Poprzez moje:

o trenerze

Marta Fiłoń  trener biznesu spa&beauty, specjalistka ds. sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wiedzę na temat pracy z klientem i sprzedaży zdobyła między innymi podczas studiów Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, Studium Nauczania w SGH, na kursie NLP w Instytucie Neurolingwistyki i na wielu szkoleniach o tematyce komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania czasem, motywowania pracowników. Ukończyła szkołę trenerów we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest praktykiem pracy z klientem z ponad 9-letnim doświadczeniem, w tym 7-letnim jako manager zespołu sprzedażowego. Prowadzi szkolenia otwarte we współpracy z Polskim Instytutem Spa i Wellness i na zamówienie dla ośrodków spa i salonów urody od 2009 roku.

OPINIE O MOICH SZKOLENIACH

 WSPOMNIENIA Z NIEKTÓRYCH SZKOLEŃ: